IK ZOEK
BESCHERMING
Laat leegstand geen risico worden!
Als vastgoedeigenaar of vastgoedbeheerder weet je dat leegstand nooit de bedoeling is. Toch komt het regelmatig voor: een gebouw staat tijdelijk leeg in afwachting van verkoop, renovatie, sloop of herbestemming. Op het eerste gezicht lijkt dat geen probleem, maar niets is minder waar.
Een leegstaand gebouw is kwetsbaar. Zonder toezicht of tijdelijke invulling ontstaat al snel risico op inbraak, kraak, vandalisme, brand of waterschade. Verzekeraars keren vaak niet uit bij leegstand, waardoor je blijft zitten met hoge herstelkosten. En dat zijn niet de enige financiële gevolgen. De waarde van het gebouw daalt en juridische procedures rond krakers kunnen langdurig en kostbaar zijn.
Herken je dit?
Je wilt je gebouw veiligstellen, extra kosten vermijden en in goede staat houden – maar zonder dat dit veel tijd of geld kost. Je zoekt een oplossing die snel te regelen is, professioneel uitgevoerd wordt en volledig is afgestemd op de situatie.
Bij Dé Vastgoedbeschermer begrijpen we dit!
Dé Vastgoedbeschermer:
zekerheid voor je leegstaande vastgoed
Wij bieden landelijk leegstandbeheer met oog voor veiligheid, snelheid en flexibiliteit. Of het nu gaat om antikraak met bewoners, antikraak met ondernemers, tijdelijke (camera) beveiliging of Property Control ®: wij zorgen dat je gebouw snel weer beschermd is!
ONZE BESCHERMINGSOPLOSSINGEN
ANTIKRAAK MET BEWONERS
Heb je te maken met leegstaande gebouwen die je tijdelijk wilt laten bewonen om het risico op kraak, vandalisme, verpaupering en inbraak weg te nemen?
Lees meer
ANTIKRAAK MET ONDERNEMERS
Heb je leegstaande gebouwen die je tijdelijk tot leven wilt brengen met startups, ondernemers en kunstenaars om het risico op kraak, vandalisme, verpaupering en inbraak weg te nemen?
Lees meer
PROPERTY CONTROL® - VISUELE INSPECTIES
Heb je te maken met gedeeltelijke leegstaand of is het niet wenselijk of mogelijk om vastgoedbeschermers in jouw gebouw te plaatsen?
Lees meer
TIJDELIJKE (CAMERA) BEVEILIGING
Is antikraak met bewoners of ondernemers (nog) niet mogelijk in jouw leegstaande gebouw, of vraagt de situatie in je leegstaande gebouw om meer zekerheid?
Lees meer






Wij zijn niet zomaar
Dé Leegstandbeheerder van Nederland
Maandelijkse 100% controles met gedetailleerde rapportages voor volledig inzicht
Nulmeting bij aanvang leegstandbeheer, inclusief uitgebreide fotorapportage
Persoonlijk klantteam: een vaste account- en portefeuillemanager die je gebouwen door en door kennen, snel schakelen en proactief meedenken voor een optimale samenwerking
24/7 calamiteitendienst
Toegewijd team van échte vakidioten
Actief in heel Nederland
Zorgvuldige selectieprocedure van onze vastgoedbeschermers
Een selectie uit onze opdrachtgevers
















































Leegstand?
Heb je te maken met (toekomstige) leegstand? Of wil je meer weten over hoe vastgoedbescherming werkt? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op. Bekijk alvast de veel gestelde vragen voor meer informatie.
Veelgestelde vragen
Over onze dienstverlening
Hoe controleren jullie de veiligheid en bescherming van mijn panden?
We voeren maandelijkse 100% controles uit en maken gedetailleerde rapportages. Daarnaast zorgen we voor een juiste bescherming om leegstand en risico’s te minimaliseren.
Wat onderscheidt jullie van andere leegstandbeheerders?
Bel ons (088-636 00 00) of laat hier je telefoonnummer achter en we vertellen je het graag!
Hoe snel kunnen jullie een gebouw in beheer nemen?
Binnen 24 uur kunnen we een gebouw in bescherming nemen.
Kunnen jullie maatwerk leveren voor specifieke gebouwen of locaties?
Beheer & toezicht
Hoe vaak voeren jullie controles uit en hoe worden deze gerapporteerd?
We voeren maandelijkse 100% controles uit. De resultaten worden vastgelegd in een gedetailleerd rapport, inzichtelijk via onze digitale portal.
Wat gebeurt er als er een probleem of schade wordt geconstateerd?
We registreren meldingen direct in ons systeem en schakelen snel met onze opdrachtgevers en/of externe partijen om storingen op te lossen of om verdere schade te beperken.
Persoonlijke ondersteuning & communicatie
Wie is mijn aanspreekpunt binnen jullie organisatie?
Je krijgt een vast klantteam: een accountmanager voor strategisch advies en een portefeuillemanager voor operationele zaken.
Hoe snel kan ik een reactie verwachten bij vragen of problemen?
Wij garanderen korte communicatielijnen en snelle respons, zowel via jouw vaste contactpersonen als via onze digitale portal.
Welke informatie en functionaliteiten biedt de digitale portal?
De portal biedt real-time inzicht in jouw portefeuille, meldingen/storingen, energierapportages, plattegronden en de mogelijkheid om gebouwen aan- en af te melden.
Kosten & contracten
Wat zijn de kosten van antikraak met bewoners of ondernemers?
Wij berekenen geen kosten voor deze dienstverlening aan de gebouweigenaar.
Is er een minimale periode vereist om mijn gebouw in bescherming te geven voor antikraak?
De minimale periode voor antikraak is 3 maanden. Voor kortere periode bekijken we naar de best passende tijdelijke (camera) beveiliging oplossing.
Hoe kan ik een leegstaand gebouw aan- of afmelden?
Dit kan eenvoudig via de digitale portal of door contact op te nemen met jouw vaste accountmanager.
Energieverbruik
Hoe monitoren jullie mijn energieverbruik en is dit voor mij inzichtelijk?
Bij aanvang benadrukken we dat de vastgoedbeschermers op een verantwoordelijke manier om dienen te gaan met het energieverbruik. Tijdens de maandelijkse 100% controles nemen wij de meterstanden op en zien we er op toe dat er geen buitensporig verbruik is.