LEER ONS
VAST GOED
KENNEN

Wie zijn wij?

Sinds 2003 zorgen we ervoor dat leegstaande gebouwen goed beschermd worden middels onze oplossingen. Antikraak met bewonersantikraak met ondernemerstijdelijke (camera) beveiliging – Property Control ® – Visuele inspecties

Van begin tot het eind van de leegstandsperiode zorgt ons team ervoor dat alles soepel verloopt. We werken snel, efficiënt en doelgericht, zodat leegstand optimaal wordt benut én beschermd.

De Werkwijze van Dé Vastgoedbeschermer: Slim, Snel en Zorgeloos!

Account Management

Als Salesmanager ben ik samen met het salesteam vaak je eerste aanspreekpunt en blijf dat ook gedurende de periode zolang het pand bij ons in leegstandbeheer is.

Wij zijn altijd flexibel, schakelen snel en kijken altijd voor de best passende tijdelijke invulling voor het type pand waarbij we diverse aspecten altijd meenemen zoals; de ligging, reden van leegstand en uiteraard de wensen van onze opdrachtgevers.

Ewout Ploeger

Bemiddeling

Als Coördinator Bemiddeling zorg ik samen met het team voor een zorgvuldige werving en selectie van bewoners en ondernemers. Van het eerste contact bij aanmelding tot het sluiten van de bruikleenovereenkomst begeleiden wij het gehele traject. Voor een optimale bescherming bij aanvang van de beheerperiode, zorgen wij voor de juiste match tussen kandidaat en het object.

Kaya Jong

Administratie

Als Manager Financiële Administratie zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat alles achter de schermen soepel verloopt. We bewaken de contracten, verwerken wijzigingen zorgvuldig en zorgen dat de financiële afhandeling tot in de puntjes klopt.

Wesley van de Weijenberg

Servicedesk

Samen met mijn collega’s van de Service Desk ben ik de spil in het web binnen Dé Vastgoedbeschermer. Alle meldingen, storingen en vragen van bewoners, eigenaren en andere betrokkenen komen bij ons binnen. We zorgen ervoor dat alles op de juiste plek terechtkomt en processen soepel blijven lopen. Geen dag is hetzelfde, en juist dat maakt ons werk zo leuk!

Jevon Rijkse

Regiobeheer

Als Team Manager Operations stuur ik het team Regiobeheer aan. Onze regiobeheerders nemen nieuwe panden in beheer, voeren maandelijks 100% controles uit en zorgen voor de plaatsing van vastgoedbeschermers en/of camerabeveiliging. We zijn veel op locatie te vinden en houden zo nauw contact met zowel bewoners, de vastgoedbeschermers als eigenaren. Ons doel? Zorgen dat elk pand goed wordt beheerd en veilig voelt voor iedereen.

Robert Steenhart

PROJECT MANAGEMENT

Als Project Manager en interne Kwaliteitsmanager coördineer ik uiteenlopende projecten en bewaak ik de kwaliteitsstandaarden binnen onze organisatie. Ik ben verantwoordelijk voor audits (o.a. de KLB-audit), interne kwaliteitscontroles en de continue verbetering en integratie van onze bedrijfssoftwaresystemen en ICT-processen.

Corrina Verkou

Directie

Als directie draag ik de verantwoordelijkheid voor de strategische koers van Dé Vastgoedbeschermer. Ik houd me dagelijks bezig met de groei en ontwikkeling van ons bedrijf, zodat we steeds kunnen blijven inspelen op nieuwe kansen en uitdagingen. Samen met een prachtig team bouwen we aan een sterke organisatie die klaar is voor de toekomst.

Jeroen van de Coolwijk

Onze Vacatures

Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures.
Maar, dat betekent niet dat we niet nieuwsgierig zijn naar jou.

Acute hulp bij leegstand

Ben je eigenaar van een leegstaand gebouw en is er acute dreiging op kraak, inbraak of vandalisme? Laat je gegevens achter – wij schakelen direct.

Ook ’s avonds en in het weekend bereikbaar.

Bel of mail me terug

Gegevens ontvangen.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!