Tijdelijke verhuur

Wanneer jouw pand voor een langere periode leegstaat of wacht op sloop- of renovatieprojecten, is het belangrijk het rendement te maximaliseren. Dan is tijdelijke verhuur of tijdelijke verhuur o.b.v. de leegstandwet wellicht een oplossing.

Staat jouw pand voor een langere periode leeg? Dan kan bewoning of bedrijvigheid op basis van tijdelijke verhuur een goede oplossing zijn. Je genereert inkomsten maar blijft flexibeler dan bij reguliere verhuur. Wij servicen je optimaal en nemen je de werving, selectie, bemiddeling en contractopmaak uit handen. Als je wilt kunnen we ook het technisch en administratief beheer voor onze rekening nemen.

Tijdelijke huurovereenkomsten kunnen afgesloten worden voor alle typen vastgoed. De periode van verhuur is afhankelijk van de wettelijk toegestane duur.

Genereren van inkomsten
Met tijdelijke verhuur heb je veelal rendement op je vastgoed, aangezien er vaak marktconforme huurprijzen gevraagd kunnen worden. Een gezonde huurstroom draagt vervolgens bij aan een hogere beleggingswaarde van je pand.

Technisch en administratief beheer
Naast de bemiddeling en contractopmaak kunnen wij ook het technische (ontvangen, uitzetten en monitoren van klachten, meldingen en storingen) en administratief beheer (factureren en de incasso van de huurpenningen) van jouw vastgoed verzorgen. Opdat jij je kunt richten op jouw core business.

Voorportaal voor reguliere huur
Zoek je eigenlijk reguliere huurders voor je pand, maar heb je (nog) geen kandidaten? Dan kan tijdelijke verhuur fungeren als een laagdrempelige instap. De huurders maken dan gebruik van een proefperiode.

Heb je leegstaand vastgoed?

Wil je meer weten van onze (kosteloze) dienstverlening?

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Projecten

referenties

“Dé Vastgoedbeschermer onderscheidt zich van andere aanbieders in oprecht persoonlijk contact en gedrevenheid om ons als Gemeente Moerdijk te ontzorgen.”

Wouter Schots, Adviseur Vastgoed

“De Vastgoedbeschermer is bij de basis gebleven (“anti-kraak”) en biedt een oplossing voor een leegstandsituatie. De diensten zijn niet “uitgewaaierd” zoals ik zie bij een aantal concurrenten waarbij dan de basis uit het zicht is raakt. Hier past het spreekwoord “Schoenmaker blijf bij je leest” goed.

Martijn Beenen, medewerker beheer vastgoed

“Het is prettig samenwerken met Dé Vastgoedbeschermer, ze zijn flexibel, meedenkend en onderscheidend door de doorgevoerde digitalisatie van de organisatie”

Brent van der Putten, Real Estate Manager

Hoewel we als Gemeente Hardenberg al bijna 15 jaar zaken doen met Dé Vastgoedbeschermer zijn er eigenlijk nooit “gekke” dingen voorgevallen. Of het moet zijn dat er soms sleutels niet aanwezig zijn, maar dat wordt altijd prima opgelost door de Vastgoedbeschermer.

Bianca van de Velde, vakspecialist gemeentelijke eigendommen

Benieuwd naar andere referenties? Bekijk dan de pagina met alle referenties.

een selectie van onze opdrachtgevers

Dé Vastgoedbeschermer in beeld

Een kijkje in onze organisatie

Alles draait om de mensen (stakeholders). Zij zijn het allerbelangrijkst. De eigenaar van het pand, onze beschermers, collega’s of omwonenden: ze zijn allemaal nodig voor optimale vastgoedbescherming. Samen maken we van het overbruggen van een leegstandsperiode een succes. Een leuke en waardevolle tijd voor iedereen. 

We geven je graag een kijkje in onze organisatie. Hoe doen we het? Wat maakt ons enthousiast? En wie zijn we nu echt? Check hier onze bedrijfsfilm.