PROFESSIONEEL LEEGSTANDBEHEER kantoor

DIRECTE BESCHERMING TEGEN KRAAK EN VERPAUPERING

DE RISICO’S VAN EEN LEEGSTAAND KANTOORGEBOUW
Allereerst is kraak een belangrijk risico. Waarbij je in moet calculeren dat ontruiming niet makkelijk is en slepende juridische procedures het gevolg zijn. Die kosten je zeeën van tijd en lopen aardig in de papieren. Daarnaast trekken leegstaande kantoren vandalisme aan. Denk aan ingegooide ramen, graffiti of koperdiefstal die je pand onbruikbaar maken en tot hoge herstelkosten leiden. Of zelfs aan brandstichting. En helaas zijn inbraken, hennepplantages en drugsoverlast ook geen zeldzaamheden. Ze brengen hoge kosten met zich mee en je kantoor kan op last van de gemeente gesloten worden. Tel daarbij op dat een leegstaand kantoorgebouw snel verloedert (wat het incourant maakt) en verzekeringstechnisch problemen op kan leveren. Dan kun je maar één conclusie trekken: DIT WIL IK NIET.

LOOP JIJ HIER NU TEGENAAN?
Heb jij als belegger een of meerdere kantoren leegstaan? Dan wil je dat je kantoor er bij bezichtigingen netjes en courant uitziet. Dus liever geen stinkende sifons, droogstaande toiletten, stapels post of een muffe geur in je pand. En liefst wel een frisse ruimte met een prettige uitstraling en bedrijvigheid. Dat vergroot de aantrekkelijkheid aanzienlijk. Daarbovenop heb je zo iedere dag oren en ogen in je kantoor die de boel in de gaten houden.
Als ontwikkelaar kun je te maken hebben met een (her)ontwikkeling van je kantoorpand. Tijdens het vergunningentraject staat je kantoor echter leeg en is voor die korte periode ook niet verhuurbaar. Dan wil je het optimaal beveiligd hebben en tegelijkertijd uiterst flexibel zijn: binnen 28 dagen na afgifte van de vergunning wil je weer volledig over je pand kunnen beschikken. Temeer omdat als je dat niet kunt de kosten nauwelijks te overzien zijn. En als je kantoorpand onderdeel uitmaakt van een gebiedsontwikkelingstraject is de looptijd daarvan veelal jaren. Dan is bescherming van je bezit door onze Vastgoedbeschermers meer dan welkom. Denk daarom ruim. Kies voor veiligheid. Voor levendigheid. Voor de win-win. En regel het professioneel, snel en makkelijk. Met Dé Vastgoedbeschermer.

VAKKUNDIG LEEGSTANDBEHEER = DÉ VASTGOEDBESCHERMER
Dé Vastgoedbeschermer minimaliseert jouw leegstandrisico’s. Tegelijkertijd bieden we onze Vastgoedbeschermers – startende ondernemers of maatschappelijke initiatieven – betaalbare en unieke werkruimtes. Jouw kantoorgebouw is beschermd en van grote maatschappelijke waarde voor creatieve of sociale ondernemers.

En weet je, vastgoed beschermen is mede hierdoor ook gewoon hartstikke leuk. Voor hen, voor jou en voor ons. Kijk samen met ons naar de best passende flexibele oplossing voor jouw leegstaande kantoorgebouw. En is de periode van leegstand heel kort? Dan voorzien we ook in de beste camera- en beveiligingsoplossingen.

ONZE VASTGOEDBESCHERMERS ZIJN GESCREEND
Je wilt geen onnodig risico lopen als je kiest voor tijdelijke ondernemers in jouw kantoorgebouw. Daar hoef je bij ons niet bang voor te zijn. Wij stellen eisen aan onze Vastgoedbeschermers. Deze borgen dat ze goed en zorgvuldig met je bezit omgaan. Wel zo betrouwbaar.

TEN SLOTTE…
Dé Vastgoedbeschermer bestaat uit een no-nonsense, sympathieke club mensen met verstand van zaken. We handelen snel en leveren je kwaliteit en een excellente service. Wij zorgen ervoor dat jij rustig slaapt. Denk ruim en let’s meet!

WIJ STAAN EN GAAN VOOR

  • Heel prettig samenwerken
  • Professionaliteit en kwaliteit
  • Excellente service
  • Landelijke dekking
  • Innovatiekracht

Try us!

Heb je een leegstaand kantoor?

Wil je meer weten van onze (kosteloze) dienstverlening?

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Projecten

referenties

Hoewel we als Gemeente Hardenberg al bijna 15 jaar zaken doen met Dé Vastgoedbeschermer zijn er eigenlijk nooit “gekke” dingen voorgevallen. Of het moet zijn dat er soms sleutels niet aanwezig zijn, maar dat wordt altijd prima opgelost door de Vastgoedbeschermer.

Bianca van de Velde, vakspecialist gemeentelijke eigendommen

“Dé Vastgoedbeschermer onderscheidt zich van andere aanbieders in oprecht persoonlijk contact en gedrevenheid om ons als Gemeente Moerdijk te ontzorgen.”

Wouter Schots, Adviseur Vastgoed

“Het is prettig samenwerken met Dé Vastgoedbeschermer, ze zijn flexibel, meedenkend en onderscheidend door de doorgevoerde digitalisatie van de organisatie”

Brent van der Putten, Real Estate Manager

“De Vastgoedbeschermer is bij de basis gebleven (“anti-kraak”) en biedt een oplossing voor een leegstandsituatie. De diensten zijn niet “uitgewaaierd” zoals ik zie bij een aantal concurrenten waarbij dan de basis uit het zicht is raakt. Hier past het spreekwoord “Schoenmaker blijf bij je leest” goed.

Martijn Beenen, medewerker beheer vastgoed

Benieuwd naar andere referenties? Bekijk dan de pagina met alle referenties.

een selectie van onze opdrachtgevers

Dé Vastgoedbeschermer in beeld

Een kijkje in onze organisatie

Alles draait om de mensen (stakeholders). Zij zijn het allerbelangrijkst. De eigenaar van het pand, onze beschermers, collega’s of omwonenden: ze zijn allemaal nodig voor optimale vastgoedbescherming. Samen maken we van het overbruggen van een leegstandsperiode een succes. Een leuke en waardevolle tijd voor iedereen. 

We geven je graag een kijkje in onze organisatie. Hoe doen we het? Wat maakt ons enthousiast? En wie zijn we nu echt? Check hier onze bedrijfsfilm.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacyverklaring.
Ik Accepteer