Mijn huur/fixed fee is niet van mijn rekening afgeschreven. Wat moet ik nu doen?

Je blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het betalen van je maandelijkse huur/fixed fee. Is de automatische incasso niet gelukt, dan moet je zelf het openstaande bedrag overmaken naar IBAN NL51ABNA0528004107 t.n.v. Dé Vastgoedbeschermer. De betaling van de huur/fixed fee dient voor de 1e van de nieuwe maand te zijn gedaan.

2021-07-09T14:37:28+00:009 juli 2021|

Hoeveel bedraagt de jaarlijkse verhoging van de serviceovereenkomst?

De servicekosten worden jaarlijks automatisch geïndexeerd volgens de Consumentenprijsindex Reeks Alle Huishoudens (2015=100). Dit gebeurt voor het eerst één jaar na de ingangsdatum van het contract en daarna telkens 12 maanden later, zie artikel 3.8 van de bruikleenovereenkomst.

2022-03-03T16:56:22+00:009 juli 2021|

Wanneer ontvang ik mijn borg retour?

Als de oplevering van de ruimte akkoord is, zal Dé Vastgoedbeschermer zorgdragen dat de waarborgsom binnen 6 weken nadat de bruikleenovereenkomst is geëindigd, geretourneerd wordt op het bij Dé Vastgoedbeschermer bekende rekeningnummer van de beschermer, zie art. 3.9 van de bruikleenovereenkomst.

2022-03-03T16:57:25+00:009 juli 2021|
Ga naar de bovenkant