Bruikleen met bewoners
Vind je het belangrijk dat er in de avonduren en weekenden beschermers in je pand aanwezig zijn? Dan biedt bescherming door tijdelijke bewoning de uitkomst. Op basis van een bruikleenovereenkomst houden de tijdelijke bewoners een oogje in het zeil, terwijl je flexibel blijft door de korte opzegtermijn van 28 dagen.
Of het nou gaat om een bedrijfspand, schoolgebouw, kazerneterrein, ziekenhuis, woning of hele woonwijk, Dé Vastgoedbeschermer heeft voor iedere situatie een passende en flexibele oplossing waarmee de leegstandskosten worden geminimaliseerd.
Wil je flexibel zijn en snel het beheer kunnen opzeggen? Dan sluiten wij met onze bewoners een overeenkomst af op basis van bruikleen, ook wel antikraak genoemd. Dit werkt snel, is makkelijk inzetbaar, en ook uitermate geschikt bij kortere leegstandperiodes.
24/7 BESCHERMD
Verpaupering, vandalisme, diefstal en kraak zijn de meest voorkomende risico’s waar je als eigenaar van leegstaand vastgoed mee te maken kunt krijgen. Vooral in de avonden en weekenden loopt je pand een verhoogd risico. Door tijdelijke bewoners te plaatsen zorgen we ervoor dat er constant activiteit is en dat je pand optimaal wordt beschermd.
Je ondersteunt je maximale verzekeringsdekking
Dé Vastgoedbeschermer is een professionele en betrouwbare samenwerkingspartner. Wij weten hoe belangrijk de verzekeringsdekking van je pand is. Naast het beschermen van je pand tegen de leegstandrisico’s zien wij erop toe dat bijvoorbeeld eventuele calamiteiten tijdig aan jou worden doorgegeven.
Wij zorgen voor de flexibiliteit en de bedrijvigheid die je wenst op basis van bruikleen of tijdelijke verhuur om het rendement te maximaliseren. Uiteraard wordt er door ons maandelijks gecontroleerd en gerapporteerd op naleving van de gemaakte afspraken.
Projecten
referenties
“Dé Vastgoedbeschermer onderscheidt zich van andere aanbieders in oprecht persoonlijk contact en gedrevenheid om ons als Gemeente Moerdijk te ontzorgen.”
“Het is prettig samenwerken met Dé Vastgoedbeschermer, ze zijn flexibel, meedenkend en onderscheidend door de doorgevoerde digitalisatie van de organisatie”
“De Vastgoedbeschermer is bij de basis gebleven (“anti-kraak”) en biedt een oplossing voor een leegstandsituatie. De diensten zijn niet “uitgewaaierd” zoals ik zie bij een aantal concurrenten waarbij dan de basis uit het zicht is raakt. Hier past het spreekwoord “Schoenmaker blijf bij je leest” goed.
Hoewel we als Gemeente Hardenberg al bijna 15 jaar zaken doen met Dé Vastgoedbeschermer zijn er eigenlijk nooit “gekke” dingen voorgevallen. Of het moet zijn dat er soms sleutels niet aanwezig zijn, maar dat wordt altijd prima opgelost door de Vastgoedbeschermer.
Benieuwd naar andere referenties? Bekijk dan de pagina met alle referenties.
een selectie van onze opdrachtgevers
Dé Vastgoedbeschermer in beeld
Een kijkje in onze organisatie
Alles draait om de mensen (stakeholders). Zij zijn het allerbelangrijkst. De eigenaar van het pand, onze beschermers, collega’s of omwonenden: ze zijn allemaal nodig voor optimale vastgoedbescherming. Samen maken we van het overbruggen van een leegstandsperiode een succes. Een leuke en waardevolle tijd voor iedereen.
We geven je graag een kijkje in onze organisatie. Hoe doen we het? Wat maakt ons enthousiast? En wie zijn we nu echt? Check hier onze bedrijfsfilm.